dissabte, 30 de maig de 2015

PRESENTACIÓ D"'ESPIRITUALS SENSE RELIGIÓ"

©Fragmenta editorial
Dimarts de la setmana passada es va presentar el llibre "Espirituals sense religió" (Fragmenta, 2015) a la Biblioteca Jaume Fuster.
El sentiment que tinc d'aquell dia queda ben reflectit en aquesta fotografia. El meu rostre, difuminat i somrient, indica el meu lloc en un llibre que no ha estat mai meu, sinó dels rostres que la fotografia col·loca, amb nitidesa, en el lloc que els pertany. Perquè els protagonistes són totes les persones entrevistades que van tenir la valentia de mostrar-se davant del públic, i davant del lector, sense màscares, tal com són, tal com viuen. 
El meu rostre, també somrient, reflecteix el que vaig viure aquell dia i tots els que van precedir la publicació del llibre: en cada conversa, cada somriure, cada complicitat, en cada lloc. 
Cada llibre és una aventura i per això estic oberta a la sorpresa del que s'esdevingui. Em deixo endur per la intuïció i aquesta em va mostrant el camí. No hi ha res que esperi o no esperi. I tot em sorprèn perquè cada persona és sagrada.
 
©Fragmenta editorial
©Fragmenta editorial

1 comentari: