divendres, 3 de maig de 2013

HE PUBLICAT UN NOU LLIBRE!: "A CEL RAS. CONVERSES AMB JOVES PASTORS".

 A cel ras. Converses amb joves pastors (Pagès editors) és el meu darrer llibre, amb dibuixos de la il·lustradora Blanca Martí. 
La setmana vinent estarà a les llibreries i el dissabte dia 11 el presentarem a Sort. 
És un llibre, en apariència, diferent de la resta que he publicat. 
És un llibre estimat i cuidat.
És un nou camí el que ara enceto, un camí de terra, que en el fons no difereix tant del que abans transitava perquè el desig que em mou és el mateix: fer possible la vida.






 

5 comentaris:

  1. Felicitats Laia!!!!

    M'alegro molt.


    Petonets,


    Mercè

    ResponElimina
  2. Jo l'he llegit i és un altre petita meravella de la Laia. Felicitats!

    ResponElimina
  3. Llegiré aquest teu nou llibre, Laia. Mentrestant, felicitats!

    ResponElimina
  4. Felicitats Laia i gràcies! Per fer teves també, les nostres inquietuds. I gràcies a l'Escola de Pastors per obrir una porta a la gent, que com jo no venim de pagès. Queda molt ben explicat al llibre, que transmet molt optimisme.

    Una abraçada,
    Núria

    ResponElimina