divendres, 8 de febrer de 2013

S'ACABA DE PUBLICAR UN CONTE



Teresa de Calcuta. Laia de Ahumada. Dibuixos: Sebastià Serra. Barcelona: Publicacions Abadia de Montserrat, 2013




 "Hola! Em dic Rajni i visc a Calcuta, una ciutat molt gran al nord-est de l’Índia. Abans vivia al camp, però els meus pares no tenien feina i vam marxar cap a la ciutat a veure si en trobaven.
[...]
A l’escola m’han explicat moltes coses de la mare Teresa. Jo no la vaig poder conèixer perquè es va morir abans que jo nasqués, i em sap un greu! Ella era mestra i sempre deia una cosa que m’agrada molt: “Sovint em sento com un petit llapis a les mans de Déu”, i això ho deia perquè sempre feia el que li deia el cor. I es veu que tenia un cor tan immens que la feia compadir-se de tothom, sobretot dels més petits". 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada